mercoledì 21 dicembre 2016

Mojego Kościoła nie możecie oddzielać od Słowa — od Ciała

Mojego Kościoła nie możecie oddzielać od Słowa — od Ciała — bo wtedy nie mógłby On istnieć

Załaduj kopię Mojego Kościoła nie możecie oddzielać od Słowa — od Ciała — bo wtedy nie mógłby On istnieć:
sobota, 21 grudnia 2013, godz. 20.13
Moja wielce umiłowana córko, tym, którzy ci zarzucają, odwołując się do Mojego Świętego Słowa, że zwalczasz Autorytet Mojego Kościoła, zapowiadam, że muszą usłyszeć Moje Wołanie.
Założony przeze Mnie, Jezusa Chrystusa, Kościół, zbudowany został na twardej Skale, i jest bez znaczenia, jak bardzo Mój Kościół — Moje Ciało — jest atakowane, bo bramy piekła nigdy Go nie przemogą. Szatan i jego agenci atakować będą wyłącznie to, co jest autentyczne, co jest Prawdziwe i co pochodzi ode Mnie. To jest to, na czym skupiać się będzie jego działanie: na Moim Kościele. Ja Jestem Obecny w Moim Kościele w postaci Mojego Ciała, Mojej Najświętszej Eucharystii. Celem Moich Wrogów będzie zawsze Najświętsza Eucharystia, jako że Ona jest nie tylko symbolem Mojej Miłości, Mojej Obietnicy odkupienia świata — Ona jest Moim Ciałem. Ona żyje i oddycha, gdyż Ja, Jezus Chrystus, Który w Niej przebywam — Nią jestem. Pozostanę Obecny w Świętej Eucharystii, prawie aż do końca, ale Mój Kościół nigdy nie umrze.
Moje Słowo stało się Ciałem — i dzięki Mojemu Ciału, wy, Boże dzieci, pozostaniecie blisko Mnie. Kiedy w przeszłości Moi wrogowie atakowali Mój Kościół, wówczas Kościół jednoczył się i walczył przeciwko Swoim przeciwnikom. Ale kiedy Mój Kościół jest atakowany przez złego ducha od środka, to nie napotka On na wiele przeszkód ze strony laickiego świata.
Szatan nie atakuje swojego własnego dzieła. Jako Syn Człowieczy Ja nigdy Mojego Kościoła nie opuszczę, gdyż jest On dla szatana nie do przeniknięcia. Moi wyznawcy pozostaną Mojemu Kościołowi wierni aż do dnia ostatecznego. Tym niemniej będzie wielu ludzi, którzy nie zrozumieją, że są to ataki, którym Mój Kościół jest poddawany ze swego wnętrza. Będą oni, w przeważającej części, zadowoleni z wielu adaptacji, które zostaną wprowadzone do Sakramentów Świętych i do Bożych Praw. Połkną oni kłamstwo, że nowoczesne życie domaga się nowoczesnego kościoła; że współcześni ludzie muszą mieć możliwość dokonywania wyborów w oparciu o swoją wolną wolę — bez względu na to czy obrażają tym Boga, czy też nie. Jednak po tym, kiedy obrażą Boga i popełnią bluźnierstwo, i kiedy zbezczeszczą Świętą Eucharystię — już dłużej nie będą częścią Mojego Kościoła. Mój Kościół pozostanie nienaruszony. Mój Kościół trwać będzie niezmiennie za przyczyną tych, którzy pozostaną wierni Słowu Bożemu — Słowu, które stało się Ciałem. Bo Mojego Kościoła nie możecie oddzielać od Słowa — od Ciała — bo wtedy nie mógłby On istnieć.
Obiecałem, że ochronię Mój Kościół przed bramami piekła — i czynię to obecnie, przygotowując wierne Mi, wyświęcone sługi, aby lojalnie i niewzruszenie stali przy Mnie aż do Wielkiego Dnia.
Ja nigdy nie łamię Mojej Obietnicy.
Wasz Jezus

Nessun commento:

Posta un commento